was successfully added to your cart.

سبد خرید

8 استراتژی بازاریابی برای رشد کسب و کار شما

استراتژ کسب و کار -business strategy

 

پیشرفت کسب و کار آسان نیست،  ابتدا شما نیاز به نظر خاصی دارید و بدون استراتژی های بازاریابی نمی توانید کسب و کار خود را تقویت کنید. در نتیجه ممکن است از خود بپرسید چکار کنم تا در کسب و کار خود موفق شوم؟ در ادامه مقاله شما با 8 استراتژی کسب و کار آشنا خواهید شد که ممکن است به پیشرفت کسب و کار شما کمک کند.

بهترین استراتژی ها بازاریابی برای استفاده کردن چیست؟

برای افزایش چشمگیر فروش، نیاز به دیدن شدن است. اما برای دیدن شدن کسب و کارها باید پول بیشتری بپردازید. شما بدون اینکه خسته شوید کار می کنید تا با مشتری ها خود ارتباط برقرار کنید تا بتوانید بر روی ارزش فروش خود بیفزایید. بنابراین در ادامه 8 استراتژی بازاریابی امده است که به شما کمک می کند تا فروش خود را افزایش دهید.

1-از رسانه اجتماعی استفاده کنید.

شما نمی توانید رسانه اجتماعی را نادید بگیرید. ممکن است اولش سخت باشد اما اگر در رسانه اجتماعی در مورد کسب و کار خود پستی بگذارید کارتان راحتر می شود. می توانید مدیر رسانه اجتماعی استخدام کنید، اگر هم نه می توانید حودتان وارد رسانه اجتماعی شوید. محصولات خود، هر چیزی که مربوط به کسب و کار شما است و احساس می کنید برای مخاطبین شما جواب است و در مورد آن محصول بیشتر اطلاعات کسب می کنند قرار دهید.

از پیغام های مستقیم استفاده کنید مانند اینستاگرام و واتس اپ تا بتوانید با مشتری های خود در رابطه باشید. کسانی که ممکن است به دنبال محصولات و خدمات شما باشند این روش یکی از روش های قدرتمند بازاریابی است.

2- ویدئو درست کنید:

یکی از راههای موثر برای تقویت کسب و کار شما تولید ویدئو است ، این روش به افراد موارد سودمندی یاد می دهد. باعث ارزش شما می شود و می توانید خود را تقویت کنید و شناخته شوید.

امروزه ، YouTube  یکی از قدرتمندترین موتورهای جستجو در جهان بعد از گوگل است. در YouTube  همه چیز قرار دارد و می توانید درباره ی آن یاد بگیرید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چه موردی را می توانید در کسب و کار یاد دهید که به مشتری های خود کمک کند تا مشکلی حل شود؟ و اینکه باید بدانید مهمترین مسئله در کسب و کار شما چیست؟

برای پیشرفت، سخت ترین قسمت گوش دادن و دیده شدن است. لازم نیست دیده شوید ، همین که شنیده شوید کافی است. از شما به دفعات زیاد استفاده خواهد شد. پس دست به کار شوید و ویدئوهای مفید خود را شروع کنید.

3- برای خود وبسایت درست کنید:

اگر برای کسب و کار خود وبسایت ندارید. پس لازم است تا فورا دست به کار شوید. اما ممترین نکته داشتن  وبسایت خوب است. زیرا افرادی هستند که وبسایت دارند اما دیده نمی شوند. حقیقت این است که وبسایت شما باید شما را در اوج قرار دهد. اگر می دانید که چکار می کنید.

وبسایت درست کردن به معنای پست کردن نظرات شما در وبسایت نیست، ابتدا باید از دامنه سایت استفاده کنید. از بسترهایی استفاده کنید تا محتوا خود را پست کنید. می توانید سوالات خود را در وبسایت Reddit  بپرسید زیرا این وبسایت به شما کمک خواهد کرد. یا در linked in  وارد شوید، اینها دامنه هایی هستند که هر کسی می تواند در آن مطلبی بگذارد ، این کار باعث می شود مخاطبین بیشتری جذب کنید. وقتی سایت خود را درست کردید، مطمئن شوید وبسایت شما موثر است. محتوا ناقص پست نکنید. به ارزش گذاری خود فکر کنید.

از این ناراحت می شوید که رازهای کسب و کار شما فاش شود؟ نگران نباشید، ارزش زیاد دادن به افراد باعث می شود شما در چشمهای آنها اعتبار داشته باشید، این مورد یکی از استراتژی های قوی است که می توانید در کسب و کار خود استفاده کنید.

4- از سئو استفاده کنید:

Seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتور جستجو است، منظور از سئو این است که هنگامی که شخصی کلمه کلیدی خاصی را جستجو می کند، سایت شما در اول گوگل قرار گیرد. اگر بخواهیم مثالی بزنیم، مثلا شما کلمه کلیدی ”شکلات” را جستجو می کنید، و معمولا اینگونه است که سایتهایی که در صفحه گوگل نمایان می شوند ، توجه شما را جلب می کنند. شاید برای شما سوال پیش آید چگونه بعضی از این سایت ها در صفحه اول گوگل قرار دارند.

جواب ساده است دلیل آن  سئو سایت است، در نتیجه متوجه می شویم سئو سایت چقدر اهمیت دارد، سئو باعث افزایش ترافیک می شود و باعث می شود کاربران بیشتری به سایت وارد شوند، روش هایی مختلفی برای سئو کردن وجود دارد، یکی از این روش ها دادن لینک داخلی و خارجی به سایت است اینگونه گوگل متوجه می شود وبسایت شما قابل اعتماد است و واقعی است.

سئو یکی از استراتژی بازاریابی است که می تواند به کسب و کار و کارآفرینان کمک کند. سئو باعث رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو و دیده شدن می شود.

5- از افراد تاثیر گذار استفاده کنید:

آیا می خواهید در رسانه اجتماعی دیده شوید ، بدون اینکه سالهایی را صرف کنید تا مخاطبینی جذب کنید؟ پس باید از افراد تاثیر گذار استفاده کنید. اما نکته مهم این است که باید از افراد تاثیر گذار درست استفاده کنید. مجبور نیستید از افزاد تاثیر گذاری استفاده کنید که میلیون ها دنبال کننده دارند. می توانید از افراد تاثیر گذاری استفاده کنید که صد هزار دنبال کننده دارند.

موضوعی که اهمیت دارد این است که افراد تاثیر گذار درستی را انتخاب کنید که شما را به مخاطب درست می کشاند. تنها به معنای گسترش پیغام شما نیست، بلکه به معنای پیغام درست به مشتری درست است.

اگر سیستم فروش شما و محصولات در جای مناسب باشند ، پس حسی را به وجود می آورد.

6- با شرکتهای دیگر همکاری کنید:

همکاری در فروش یعنی همکاری دو یا چند گروه برای رسیدن به سود مشترک. بیشتر افراد قدرت همکاری را نمی دانند همکاری کردن می تواند موقعیتی برای رشد شما به وجود آورد اما انتخاب کردن شریک کاری کار آسانی نیست. باید کسب و کار خوبی داشته باشید اگر می خواهید همکاری بزرگی داشته باشید.

7- از ایمیل استفاده کنید:

قسمتی از فروش باید ایمیل باشد ، از ایمیل استفاده کنید تا رابطه ای با روسا بسازید. از جواب های ایمیل استفاده کنید. برای مثال اگر شخصی روی لینک خاصی کلیک می کند، یعنی به مورد علاقه دارد.

اگر کسی موردی را می خرد آنها را خریدار در نظر بگیرید و علایق آنها را بسنجید. این کار باعث می شود ارتباط بهتری با مشتری ها ایجاد کنید و با این کار قادر خواهید شد تا به مشتری های خود بهتر بفروشید.

8- ازlinked in استفاده کنید.

آیا ویدئویی در linked in دارید، چرا زمان نمی گذارید و  کسب و کار خود را معرفی نمی کنید. Linked in روش عالی است تا کسب و کار خود را نمایش دهید و وقتی این کار را انجام می دهید نتایج شگفت انگیزی به دست خواهید آورد.

اگر کاربران زیادی در linked in داشته باشید ، و آنجا پستی قرار دهید. همین الان کار خود را شروع کنید، می توانید به مخاطبین بسیاری برسید. این سایت بهترین مکان برای کارفرمایان است. در مورد چالش های خود در این مکان صحبت کنید. همچنین می توانید کسب و کارهای دیگر را پیدا کنید.

Leave a Reply