چگونه چند زبانه کردن وبسایت و محتوا به جذب کاربر کمک می کند؟

چند زبانه کردن وبسایت

به طور معمول،هدف از کار کردن در ماه ها و هفته ها در وبسایت خود این است تا سودی از کار کردن خود ببرید و برای بهبود وبسایت خود از تکنیکهای بهینه سازی (سئو) استفاده می کنید. ولی سرانجام ممکن است کاربران کمی را مشاهده کنید که محصولی را از وبسایت شما م خرند. پس مشکل چیست؟ چرا کاربر کمی دارید؟ آیا می خواهید کاربران بیشتری از کشورهای مختلف داشته باشید؟

بهترین راه  ،استفاده از 2تا3 زبان در وبسایت است  تا مطمئن شوید که کاربران، زبان وبسایت شما را می توانند درک کنند.

منظور از چند زبانه کردن محتوا وبسایت چیست؟

چند زبانه کردن وبسایت به معنای ارائه دادن محتوا وبسایت شما به زبان قابل استفاده کاربران می باشد. در نتیجه ، مطمئن می شویم که کاربر از کشورهای مختلف محتوای یکسانی را می بیند ولی با زبان های متفاوت.

این را در نظر بگیرید ، مانند Christmas برای کاربران آمریکایی و la chandelier برای کاربران فرانسوی .همانطور که در این مثال متوجه شدید مفهوم کلمه کریسمس برای هر دو زبان یکسان است اما هر کدام در زبانهای گوناگون با کلمات مختلف گفته می شوند. در نتیجه کاربر به  زبان خود متوجه می شود کریسمس یعنی چه. استفاده از چند زبان در وبسایت به کاربران شما مفهوم عمیقی از محتوا وبسایت و محصولات شما می دهد.

مزیت اصلی چند زبان کردن وبسایت این است که کسب و کار را بهبود می بخشد.در اینجا چند دلیل برای این امر وجود دارد:

حالا شما می دانید مزایای چند زبانه کردن محتوا وبسایت شما چیست،بیاید فرضیه ساده ای را نشان دهم که به شما کمک کند تا فروش خوبی داشته باشید.

چگونه محتوا خود را چند زبانه کنید:

شما باید زبان مخاطبین خود را بشناسید و بدانید بیشترین مخاطبین شما از چه کشورهایی هستند ، در نتیجه کار شما برای انتخاب زبان و جذب مشتری راحتتر و سریع تر می شود، همانطور که می دانید متداول ترین زبان ها انگلیسی، ترکی ، فرانسوی و آلمانی است می توانید از این زبان ها استفاده کنید و محتوای خود را به این زبانها ترجمه کنید.

همکاری با محققین:

شرکتهایی که زبان وبسایت خود را چند زبانه می کنند ، با زبان و فرهنگ های کاربر در بازار هدف آشنا هستند. در چنین مواقعی ، این شرکتها می دانند که مشتری های آنها چه می خواهند و به این معناست که با بومی کردن زبان وبسایت خود کمک می کند تا محتوای خود را به مشتری های خود در سرتاسر جهان به زبانهای مختلف ارائه دهید.

در نتیجه چند زبانه کردن محتوای شما می تواند فروش شما را بالا ببرد و اهمیت سئو شما را افزایش دهد. اگر خدمات یکسان به کشورها می دهید و از چند زبانه کردن  محتوا در وبسایت خود استفاده کنید ، باعث جذب مشتری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *