was successfully added to your cart.

سبد خرید

چگونه چند زبانه کردن وبسایت و محتوا به جذب کاربر کمک می کند؟

چند زبانه وبسایت-multilingual website

چند زبانه کردن وبسایت

به طور معمول،هدف از کار کردن در ماه ها و هفته ها در وبسایت خود این است تا سودی از کار کردن خود ببرید و برای بهبود وبسایت خود از تکنیکهای بهینه سازی (سئو) استفاده می کنید. ولی سرانجام ممکن است کاربران کمی را مشاهده کنید که محصولی را از وبسایت شما م خرند. پس مشکل چیست؟ چرا کاربر کمی دارید؟ آیا می خواهید کاربران بیشتری از کشورهای مختلف داشته باشید؟

بهترین راه  ،استفاده از 2تا3 زبان در وبسایت است  تا مطمئن شوید که کاربران، زبان وبسایت شما را می توانند درک کنند.

منظور از چند زبانه کردن محتوا وبسایت چیست؟

چند زبانه کردن وبسایت به معنای ارائه دادن محتوا وبسایت شما به زبان قابل استفاده کاربران می باشد. در نتیجه ، مطمئن می شویم که کاربر از کشورهای مختلف محتوای یکسانی را می بیند ولی با زبان های متفاوت.

این را در نظر بگیرید ، مانند Christmas برای کاربران آمریکایی و la chandelier برای کاربران فرانسوی .همانطور که در این مثال متوجه شدید مفهوم کلمه کریسمس برای هر دو زبان یکسان است اما هر کدام در زبانهای گوناگون با کلمات مختلف گفته می شوند. در نتیجه کاربر به  زبان خود متوجه می شود کریسمس یعنی چه. استفاده از چند زبان در وبسایت به کاربران شما مفهوم عمیقی از محتوا وبسایت و محصولات شما می دهد.

مزیت اصلی چند زبان کردن وبسایت این است که کسب و کار را بهبود می بخشد.در اینجا چند دلیل برای این امر وجود دارد:

  • بازاریابی سراسری : چند زبانه شدن محتوا وبسایت شما می تواند کسب و کار شما را در بهترین حالت برای مخاطبین خود قرار دهد. همچنین به برند شما کمک می کند تا افراد مختلف از کشورهای مختلف به وبسایت شما جذب شوند و محصولی را خریداری کنند.
  • فروش موثرتر:محتوا و وبسایتی که چند زبانه می شود به فروش کمک می کند تا موثرتر شود و کاربران بین المللی می توانند اطلاعات محصول را متوجه شوند ، همچنین محتوا خوب باعث می شود برای کاربران شک و شبه ای به وجود نیاید.محتوای چند زبانه کار را برای تیم بازاریابی راحت تر می کند تا کاربران بین المللی اطلاعات سایت را متوجه شوند. مرحله فروش سریع تر می شود و ارتباط مشتری با شما را بهبود می بخشد.
  • موتور جستجو بهتر: گوگل و موتورهای جستجو می خواهند نتایج بهتری را پیشنهاد کنند و تجربه کاربری را بهبود ببخشند. به همین دلیل روشی برای بالا بردن ترافیک وبسایت شما است تا متا و کلمات کلیدی و برچسبها(تگ) را چند زبانه کند. همه اینها وابسته به سئو شما دارد تا زبانهای مختلف و کشورهای مختلف را جذب کند.برای شروع ، ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیک می تواند به شما نگرشی دهد تا متوجه شوید کاربران شما اهل کدام کشور هستند. نتیجه می تواند بسیار خوب باشد ، زمانی که وبسایت شما در بالاترین رتبه نتایج جستجو قرار خواهد گرفت.

حالا شما می دانید مزایای چند زبانه کردن محتوا وبسایت شما چیست،بیاید فرضیه ساده ای را نشان دهم که به شما کمک کند تا فروش خوبی داشته باشید.

چگونه محتوا خود را چند زبانه کنید:

شما باید زبان مخاطبین خود را بشناسید و بدانید بیشترین مخاطبین شما از چه کشورهایی هستند ، در نتیجه کار شما برای انتخاب زبان و جذب مشتری راحتتر و سریع تر می شود، همانطور که می دانید متداول ترین زبان ها انگلیسی، ترکی ، فرانسوی و آلمانی است می توانید از این زبان ها استفاده کنید و محتوای خود را به این زبانها ترجمه کنید.

همکاری با محققین:

شرکتهایی که زبان وبسایت خود را چند زبانه می کنند ، با زبان و فرهنگ های کاربر در بازار هدف آشنا هستند. در چنین مواقعی ، این شرکتها می دانند که مشتری های آنها چه می خواهند و به این معناست که با بومی کردن زبان وبسایت خود کمک می کند تا محتوای خود را به مشتری های خود در سرتاسر جهان به زبانهای مختلف ارائه دهید.

در نتیجه چند زبانه کردن محتوای شما می تواند فروش شما را بالا ببرد و اهمیت سئو شما را افزایش دهد. اگر خدمات یکسان به کشورها می دهید و از چند زبانه کردن  محتوا در وبسایت خود استفاده کنید ، باعث جذب مشتری می شود.

Leave a Reply