was successfully added to your cart.

سبد خرید

چگونه فروش آنلاین خود را افزایش دهیم؟

1-  سرتیتر ها نقش بسزایی دارند:

عنوان شما تاثیر بزرگی در فروش شما دارد.این اولین موردی است که کاربران در سایت شما می بینند بنابراین باید اهمبت آنها را جذب کند.

یک عنوان موفق باید مشکل شما را پر رنگ کند که مخاطب شما با آن روبه رو می شود. عنوان باید معلوم کند که چه نفعی برای کاربر دارد و دلیل خوب بیاورد تا کاربر به خواندن صفحات دیگر سایت ادامه دهد.

2- کلمه “فوری” را در سایت خود وارد کنید و مشتری های خود را برای اکنون خریدن متقاعد کنید:

این موضوع اهمیت دارد که نسخه فروش های شما یک کلمه فوریت برای کاربران تان داشته باشد.متقاعد کنید تا محصول را همین حالا بخرند. بهترین مکان این کلمه بعد از توضیح در مورد فروشتان باید باشد. راههای زیر می تواند در این امر به شما کمک کند:

تخفیف کوتاه مدت به کاربران خود پیشنهاد کنید

مزایای اضافه تر پیشنهاد کنید اگر کاربران در زمان مناسب آن را بخرند.

تعداد محدودی از محصولات خود را ارائه دهید

جایزه ای با مقدار محدود پیشنهاد کنید.

ربر به خواندن صفحات دیگر سایت ادامه دهد.

3-با افزودن تصاویر مطلوبیت محصول خود را تقویت کنید:

عکس های محصولات شما برای کاربران ملموس تر و واقعی تر هستند و ابزار قدرتمند فروش است. باید مزایای محصول را پر رنگ کنید. می توانید عکس ها را بالای صفحه بگذارید.

4- با تغییر دادن قالبندی و ظاهر نسخه خود ،توجه خواننده ها را جذب کنید:

کاربران کمی پیدا می شوند که کلمه به کلمه ی نسخه فروش شما را بخوانند. بیشتر افراد سریع می خوانند و فقط کلمات خاصی توجه آنها را جلب می کند. به همین دلیل شما باید کلماتی را پر رنگ کنید.

  • از پر رنگ کردن و کج کردن کلمات برای نسخه خود استفاده کنید
  • فرمت پاراگراف ها را تغییر دهید
  • از نقطه ها (bullets) استفاده کنید.

 5-برای مشکلی راه حلی داشته باشید:

با نگاه کردن به مشتری ایده آل می توانید متوجه شوید که مشتری شما با چه مشکلاتی رو به رو است. اگر راه حل مطمئنی برای مشکلی باشد مشتری به آن راه حل اعتماد می کند.به عنوان مثال ، کاپشن های گرمایشی هستند که با باطری گرم می شوند و افراد ترجیح می دهند در زمستان لباس کمتری بپوشند. بنابراین این کاپشن ها بسیار نوآورانه است و درصد فروش را هم می تواند بالا ببرد و اینگونه مشتری می داند که شما برای مشکل او راه حلی دارید ، بنابراین به شما اعتماد می کند.

6 از شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

شبکه های اجتماعی بهترین راه برای تبلیغات هستند ، زیرا اگر شخصی از محصول شما خوشش بیاید و به شما اعتماد کند می تواند به میلیون ها نفر آن را در صفحات مجازی share کند و با انتخاب شبکه های اجتماعی شما رابطه ی بهتری با مشتری های خود خواهید داشت زیرا می توانید از نظرات مشتری ها مطلع شوید و ممکن است آنها به شما پیشنهاداتی بدهند و بتوانید محصول خود را بهتر کنید. همچنین یکی از مزایای تبیلغ در صفحات اجتماعی این است که کم هزینه ترین روش تبلیغات است و مشتری های جدیدی را جذب می کند.

7- قیمت مناسب پیشنهاد کنید:

در فروش محصول خود دو مورد را باید تحلیل کنید:1- مشتری ها 2- رقبای خود.  بعضی اوقات رقبا  مهم هستند و گاهی اوقات دیدگاه مشتری ها مهم هستند. مثلا ما محصولی را  می فروشیم که  رقبای ما آن محصول را 20 هزار تومان می فروشند. بنابراین ما نمی توانیم آن را گران تر یا ارزان تر بفروشیم زیرا فروش محصول ما کم می شود. بنابراین باید مشتری را مجاب کنیم که محصول ما با محصول دیگر چه تفاوت ها و چه ویژگی های بیشتری دارد. اما  اگر هر کدام از رقبای ما هزینه خاصی را برای فروش محصول مورد نظر در نظر گرفته اند در آنجا باید ملاک هایی در نظر بگیریم تا مشتری ها بیشتری را بتوانیم جذب کنیم:

مانند:

مزیت محصول ما چقدر است؟

چرا رقبا این قیمت ها در نظر گرفته اند؟

چرا مصرف کننده ها دوست دارند مبلغ کمتری پرداخت کنند؟

Leave a Reply