was successfully added to your cart.

سبد خرید

چگونه استفاده از چت آنلاین به مارکتینگ و جذب کاربر کمک می کند؟

چت آنلاین مورد جدیدی نیست و از سال 1970 وجود داشته ، اما تعداد وبسایتهایی که از چت آنلاین از سال 2015 استفاده کرده اند افزایش یافته. همچنین روی سود خالص شما تاثیر بالایی داشته. با این حال شرکت هایی هم هستند که از چت آنلاین استفاده نمی کنند. بیایید با هم نگاهی بیندازیم که چت آنلاین چگونه می تواند به رشد شرکت و  مارکتینگ کمک کند.

1- مشتری ها آن را دوست دارند:

زیرا با چت آنلاین آنها سریع تر به جواب خود می رسند. زیرا هنگامی که از ایمیل استفاده می شد ممکن است دیرتر به جواب خود برسند و یا وقتی از تلفن استفاده می کنند ممکن است پشت خط بمانند.

2- پول شما را ذخیره می کند

یکی از ویژگی هایی که چت آنلاین دارد این است که کارمندان را توانا می کند تا همزمان با چند نفر مشتری صحبت کنند که باعث می شود حمایت یکسان یا بهتری را انجام شود، و باعث می شود درآمد و سود بیشتر برای تجارت فراهم شود و دیگر احتیاجی به استخدام ، آموزش و دستمزد دادن به افراد برای پاسخگویی به مشتری ها ندارید ، بنابراین در پول شما صرفه جویی می شود.

3-  می تواند بازگشت محصولات را کم کند.

اگر مشتری بخواهد وسیله ای را بخرد، شما باور دارید که تغییر کمی آن را بهتر می کند، و باعث می شود ارزش سفارشات ارتقا یابد و یا می توانید برای مشتری ها از کالای جایگزین استفاده کنید. بنابراین بازگشت محصول رخ نمی دهد. زیرا هر سوالی که مشتری ها در مورد محصول دارند می توانند از شما بپرسند.

5- می تواند شما را در رقابت بالا ببرد.

بعضی از شرکت ها هنوز از چت آنلاین استفاده نمی کنند، گفتگو آنلاین باعث می شود شما رقابت خود را بدست آورید، با این بعضی از مشتری ها ممکن است نخواهند از گفتگو آنلاین استفاده کنند بنابراین شما باید از روش سنتی مانند تلفن هم استفاده کنید

6- از tigger استفاده کنید تا صفحه خودکار شود.

از نرم افزار bold chart استفاده کنید که زمان و تاریخچه ای  که هر مشتری در سایت شما بوده  مشخص شود. این نرم افزار کمک می کند که شما مطلع شوید مشتری را دارید و زمانی که مشتری به سایت شما رجوع می کند گفتگو آنلاین اتوماتیک شروع می شود.

7- به سوالات مشتری سریع جواب می دهد:

تمام مشتری ها ترجیح می دهند تا با چت آنلاین  ارتباط برقرار کنند. 79% این کار را می کنند زیرا به سرعت به جواب خود می رسند و همچنین به آنها زمان انتظاری داده می شود تا آنها بتوانند تصمیمی بگیرند که آیا منتظر بمانند یا بعدا دوباره به چت آنلاین  برگردند

9- سوالات تشریحی می پرسد:

می پرسد:”می توانم امروز به شما کمک کنم؟ ” یکی از روش های عالی برای احوالپرسی با مشتری است، به نظر مودبانه می آید، اما ممکن است شخصی با خیر جواب دهد، بنابراین شما باید به ساختار آن توجه کنید و به جای  “می توانم کمکتان کنم؟ بپرسد: چطور می توانم کمکتان کنم؟”

10- مشتری نشان می دهد در حال گوش دادن است:

اگر با شخصی رو در رو صحبت می کنید، وقتی سرتان را تکان می دهید یعنی اهمیت می دهید و متوجه می شوید با شما چه صحبتی شد. مثلا در پشت تلفن هم می گوید بله متوجه شدم یا اُکی در گفتگو آنلاین نیز اینگونه است و مثلا مشتری می گویید بله، فهمیدم یا دارم شما را دنبال می کنم.

11- می تواند زبان مشتری را تقلید کند.

مثلا اگر مشتری رسمی حرف زد زبان چت آنلاین  هم رسمی می شود.

12- اگر جواب طولانی اجتناب ناپذیر است آن  را کوتاه می کند

زیرا متن عظیم ممکن است پیگیری آن دشوار باشد بنابراین آن را کوتاه کوتاه می نویسد.

مانند:

“توضیح خواهم داد”

*ارسال *

“ابتدا به قسمت پروفایل خود بروید و روی عکس بالای صفحه سمت راست کلیک کنید”

*ارسال*

این روش  مزیتی  دارد:  برای کاربر کارکردن با آن چیزی که شما گفته اید،  راحت تر است و می داند مرحله به مرحله باید چکار کند و با شما پیش می رود.

 

Leave a Reply