was successfully added to your cart.

سبد خرید

وبسایت ردیت و 5 مرحله برای نوشتن محتوا

برای بازاریابها سایت ردیت بیشتر از یک ابزار است، بزرگ است و برای هر موضوعی که شما بتوانید تصور کنید زیرمجموعه هایی دارد،

ردیت یکی از بزرگترین وبسایتها در اینترنت است میلیاردها بازدید کننده هر سال دارد. افراد به آن سایت می روند زیرا منبع محتوا است. ابتدا در مورد ویژگی های ردیت صحبت می کنیم موارد مختلفی که شما می توانید در ردیت استفاده کنید تا محتوای خوبی پیدا کنید. سپس در مورد 5 قدم که می توانید بدست آورید و محتوای موفقی را شروع کنید.

ویژگی های ردیت:

سابردیت (زیر مجموعه سایت) :

ویژگی بزرگ ردیت به نام سابردیت است. نهاد کوچکی در داخل ردیت است، ممکن است محتوایی برای فیلم یا محتوایی برای غذا و انواع غذاها باشد. برای ما بازاریابها خیلی با ارزش است زیرا افراد علاقه خود را بدست می اورند و به اشتراک می گذارند تا ما هم آن محتوا را ببینیم.

رای مخالف یا موافق:

رای موافق و مخالف وجود دارد. افراد قسمتی از محتوا را در ردیت پست می کنند و سپس دیگر کاربران به آن رای می دهند. اگر رای موافق بدهند، یعنی مورد خوبی بود و باعث می شود به بالای صفحه بیایند و بقیه هم آن را ببینند. برای ما با ارزش است زیرا به ما کمک می کند تا متوجه شویم چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند.

کامنت ها:

قسمت کامنت ها وجود دارد،  برای هر پستی کامنتهایی وجود دارد، که افراد می توانند نظر بدهند. متوجه می شوید افراد چه چیزی را  دوست دارند یا ندارند.

قسمت search bar:

یکی از ویژگی های ردیت است که به خوبی کار می کند و نتایج خوبی هم می دهد و پارامترهایی دارد که در آنها نویسنده جستجو می کند یا جستجو توسط وبسایت انجام می شود.

پارامترهای جستجو:

انواع مختلف search وجود دارد که می توانید استفاده کنید ولی ضرورتا به شما اجازه می دهد تا حد وسط را داشته باشید و کمی آن را قدرتمند می کند. اگر می خواهید به دنبال محتوای ورزشی بگردید می توانید به محتوای پستی از ESPN.com نگاه کنید و ببینید که بیشتر به کدام رای موافق داده است.

نتایج را برای ساب ردیت محدود کنید:

نتایج را به یک ساب ردیت خاص محدود کنید. بنابراین اگر دنبال محتوایی در مورد مرغ می گردید و در حال کار در رستوران هستید و سعی می کنید متوجه شوید تا بهترین محتوا در مورد مرغ چیست، شما در مورد کاربردهای مرغ در جاهای دیگر نمی خواهید ، بنابراین کاری که می توانید انجام دهید این است که جستجوی خود را به غذای مرغ و دستور العمل پخت آن  محدود کنید.

نتایج را محدود کنید:

شما می توانید نتایج را محدود کنید. به این معناست که شما می توانید تمام نتایج را از جستجو بدست آورید و سپس می توانید براساس تعداد رای های موافق و زمان پست و کامنتها بر روی آن طبقه بندی کنید.

ساب ردیت را محدود کنید:

سپس شما می توانید ساب ردیت را هم محدود کنید. می توانید تمام ساب ردیت ها را بدست آورید و تمام محتوایی که پست شده و می توانید به محتوای با رای موافق برای آن ساب ردیت نگاه کنید.

کدام یکی بالاترین رای موافق را گرفته ؟کدام یکی نگرفته؟ این ویژگی ها به کاربر کمک می کند تا محتوای جالب خود را پیدا کند. به همین دلیل است ردیت مانند گودالی است که در آن می افتید و چند ساعت در آنجا می مانید.

برای بازاریاب ها بسیار عالی است می توانند در آن بروند، برای احتیاج بازاریابی خود استفاده کنند و محتوای عالی پیدا کنند.

5 گام برای پیدا کردن محتوا در ردیت 

گام های کلیدی وجود دارند که می توانید برای محتوا نوشتن خود استفاده کنید

1- جستجو کلی برای موضوع خود انجام دهید:

اولین قدم این است که برای موضوع خود جستجو کلی انجام دهید. مثلا ما مشتری داریم که در حمل و نقل است، آنها با شاتل و لیموز و تاکسی کار می کنند. ما می خواهیم کمی محتوا در مورد لیموز تولید کنیم. بنابراین کار خود را با جستجو کلی در مورد لیموز شروع می کنیم.

جستجوی ما موارد جالبی را نشان می دهد. ما افراد زیادی را می بینیم که عکس هایی از کرایه های لیموز و فضای داخلی لیموز ها پست کرده اند. ولی سپس ما همچنین متوجه می شویم افراد زیادی در مورد لیموز های ریئس جمهور صحبت می کنند که ضد گلوله است. بنابراین با توجه به آنها کارمان را شروع می کنیم، و محتوای خوبی در مورد لیموز وجود دارد. به ما کمک می کند تا برای محتوای خودمان آنها را خلاصه کنیم و نکات مفید آن را بنویسیم و پیش زمینه ای داشته باشیم.

2-ساب ردیتی پیدا کنید که مناسب باشد.

حالا ساب ردیتی در مورد لیموز وجود دارد. محتوای زیادی آنجا نیست. بنابراین بیشتر و دقیق تر به ساب ردیت ها نگاه می کنیم. مثلا به ساب ردیت ماشین ها نگاه می کنیم.

ساب ردیتی وجود دارد که در مورد انواع مختلف ماشین ها راهنمایی می کند. مثلا در مورد لیموز های ریاست جمهوری. حالا جزیی تر نگاه می کنیم و دوباره لیموزهای ریاست جمهوری را می بینیم.

3- به محتوای ساب ردیت از ماه گذشته نگاه کنید

به بالاترین محتوا از ماه گذشته نگاه می کنیم فکر می کنیم خیلی خوب است. ما سعی می کنیم از همان متن برای لیموز ریاست جمهوری خود ایده بگیریم.

4- الگوها و ایده های مهم را مشخص کنید. 

ایده های مهم یعنی چیزی که در ذهن شما خطور می کند و آن برای شما مهم است بنابراین اگر این همان چیزی است که شما احساس کردید واقعا جالب است ممکن است باعث شود رای موافق بالایی بگیرد زیرا افراد دوست دارند در مورد آن صحبت کنند.

5- ایده های یافت شده را بهبود ببخشید و ارتقا دهید. 

در این مرحله ایده ها را بهبود می بخشید و محتوایی به وجود می آورید و آن را ارتقا می دهید. عکس هایی که در مورد لیموز های ریاست جمهوریپیدا کردید را از قدیم به جدید جدا می کنید و آن کدام که بهتر است را انتخاب می کنید و با استفاده از آنها و محتواهایی که پیدا کردید محتوا خود را در مورد لیموزها می نویسید.

Leave a Reply