was successfully added to your cart.

سبد خرید

هشتگها و 11نکته کاربردی آن در اینستاگرام

نکاتی در مورد هشتگها در اینستاگرام

هشتگ ها در اینستاگرام نقش مهمی دارند و اگر این مقاله را می خوانید، احتمالا از برچسب ها در اینستاگرام استفاده می کنید، ولی مطمئن نیستید که هشتگ گذاری را درست انجام می دهید یا خیر. از چند هشتگ استفاده می کنید؟ چطور آنها را انتخاب می کنید؟ کجا آنها را قرار بدهیم؟ خب، در مسیر درستی هستید. استفاده از هشتگ خیلی مهم است، زیرا بر روی تعداد لایک های پست شما و جذب کاربران تاثیر به سزایی دارد.

چرا این موضوع اهمیت دارد که کاربران پست شما را ببینند؟کاربران که از محتوای شما لذت می برند و شانس اینکه آنها شما را دنبال کنند، بسیار بالا است.

به یاد داشته باشید، کاربران شما افرادی هستند که به محتوا ،محصولات و خدمات شما علاقمند هستند. برای موفق شدن در اینستاگرام شما باید مخاطبین خود را شناسایی ومطابق سلیقه کابران محتوا تولید کنید بنابراین برای موفق شدن در اینستاگرام با برچسبها،  از اطلاعات این مقاله می توانید استفاده کنید.

نباید

 1-از هشتگهای پرطرفدار استفاده نکنید:

به طور کلی، هر هشتگ با یک میلیون پست مرتبط با آن، بسیار بزرگ است. وقتی شما این هشتگ را  به عکس خود اضافه می کنید، تصویر شما در هشتگ برای چند ثانیه نمایش داده می شود ولی فورا هنگام اضافه شدن 100 عکس دیگر با این هشتگ، عکس شما مدفون می شود. این روش وقت تلف کردن است زیرا افراد زیادی نمی توانند عکس شما را با این برچسب ببینند. اگر تعداد افراد دنبال کننده شما بالا است و به سرعت تعامل قابل توجهی داشته باشید ، ممکن است بتوانید از یک هشتگ با این اندازه استفاده کنید.برای مثال،اگر پستهای عالی به اندازه این برچسب دارید،پس از آنها استفاده کنید، اما اگر پستهای عالی ندارید، این برچسب ها مناسب شما نیستند.

2– از هشتگهای نامرتبط استفاده نکنید:

#عشق،#شادی ممکن است احساساتی که عکس به شما می دهد را توصیف کنند. در هر صورت اگر پست شما در مورد عشق و شادی نیست، این هشتگها ممکن است بی ربط باشند و نتوانند مخاطبین را جذب کنند.

3– برای عکس تکی هشتگ انتخاب نکنید یا از هشتگها برای هر عکسی استفاده نکنید: ممکن است این روش باعث شود پست های شما در یک روز لایک بخورد و روز بعدی لایک نخورد،تداوم مهم است و انتخاب برچسب ها با بی دقتی ممکن است مانع موفقیت شما شود.

  1. برچسب رقبای خود را دقیقا کپی نکنید: مطمئنا، اینکه بررسی کنیم رقبا از چه هشتگی استفاده می کنند به شما کمک می کند، اما به آنها اعتماد نکنید. هشتگهای منحصر به فرد خود را داشته باشید و برای کسب و کار و مخاطبین خود برچسبهایی انتخاب کنید.

5– از هشتگهایی که کلمات کلیدی صنعتی هستند، استفاده نکنید:

این کار باعث می شود رقبای شما جذب آن شوند، نه بازار هدف شما را. به هر برچسبی که استفاده می کنید فکر کنید،آیا کاربران شما این برچسب را جستجو می کنند، اگر نه، پس استفاده نکنید. برای مثال اگر من به دنبال طراح گرافیک هستم، اینگونه برچسب می گذارم،#طراح لوگو.

6– در مورد اینکه کجا هشتگهای خود را قرار دهید، نگران نباشید:

اینکه هشتگ خود را در اولین کامنت یا در زیر عنوان  قرار دهید ، برایتان سوال به وجود آید، حقیقت این است که برچسبهای شما، همزمان کار خود را انجام می دهند و جای آنها مهم نیست. ترجیح این است که برچسبها را در کامنتها قرار دهید که مخاطبین روی محتوای شما تمرکز داشته باشند ، با این حال بستگی به شما دارد که آن را کجا قرار دهید.

باید

1-از هشتگهایی استفاده کنید که با محتوایی که شما به اشتراک می گذارید، مربوط باشد:

وقتی هشتگها محتوای شما را توصیف می کنند، شما کاربران خود را از دست نخواهید داد. اگر آنها روی برچسبی کلیک کنند که مربوط به پست شما می شود، آنها از اینکه دقیقا آن چیزی را که می خواستند پیدا کرده اند شاد می شوند و شما را دنبال می کنند.

2– از 30 برچسب استفاده کنید:

اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا در پست خود از 30 برچسب استفاده کنید. هر برچسب صفحه  شما را بیشتر به دنبال کنندگان نشان می دهد. از برچسبهای کم استفاده نکنید. (و به بقیه هم گوش نکنید که می گویند استفاده از 30تا برچسب خسته کننده است.)

3-دسته ای از برچسبها درست کنید که برای هر عکس شما مناسب باشد.

با انتحاب چند برچسب که محتوای شما را توصیف می کند، و برچسبهایی که شما مطمئن هستید کاربران از آن استفاده می کنند. می توانید برای پستهای خود مخاطبین خوبی پیدا کنید، هر زمانی که پست می گذارید. آنها را در گوشی خود ذخیره کنید تا راحتر بتوانید در پستهای خود آن برچسب ها را بگذارید. اگر احساس کردید کار سختی است، ممکن است بخواهید روی اکانت حود تمرکز کنید.

4- از نوار جستجو برچسب استفاده کنید:

در اینستاگرام نوار جستجو قرار دهید و به دنبال کلمات کلیدی باشید که حساب کاربری شما را توصیف می کنند. از آنجا لیستی از برچسبهای خوبی خواهید داشت. و مطمئن شوید که کاربران برچسب خاصی را جستجو می کنند. در نتیجه آن برچسب را به لیست خود اضافه کنید. می توانید برچسب های مفید اینستاگرام را پیدا کنید.

5- هر چند هفته یا هر ماه برچسب خود را تغییر دهید:

اگر لیستی از برچسبهای خود را پیدا کردید که باعث جذب کاربر نمی شود، لیست برچسب خود را تغییر دهید. 10تا برچسب را تغییر بدهید بعد ببینید آیا تفاوت ایجاد می کند؟بهترین روش برای اینکه متوجه شوید برچسبها عالی هستند، این است که برچسبهای بهترین پستهای خود را بررسی کنید. این ها به شما می گویند که خوب هستند و آنها را نگه دارید و  بقیه را از بین ببرید

با راهکارهایی که ارائه  شد مطمئنا می توانید افراد درستی را جذب کنید که از محتوا شما لذت می برنند.

Leave a Reply