was successfully added to your cart.

۵ تکنیک برای پرسونال برندینگ خانم‌ها

برند سازی

بگذارید دیگران شما را بشناسند!

این که شما چه کسی هستید و برای چه چیزی ارزش قائلید، مهم‌ترین بخش برند شخصی شماست.

در شبکه‌های اجتماعی خود، ایده‌ها، تجربیات و مسائلی را که برایتان اهمیت دارد با دیگران به اشتراک بگذارید تا دیگران با «آن کسی که هستید» آشنا شوند و انتظاری معقول از شما داشته باشند.

در بحث‌های تخصصی مشارکت کنید

چه این بحث‌ها در کنفرانس‌های رسمی باشد و چه در گروه‌های تلگرامی، سعی کنید با دیگران در تعامل باشید و در خصوص مسائل مربوط به حرفه‌ی خود نظر دهید.

با زنان هم حرفه‌ی خود بیشتر در تعامل باشید

بهترین معلم در حوزه‌ی کار شما، زنان هم‌صنف‌تان هستند. با تعامل بیشتر با خانم‌های دیگر می‌توانید از تجربیات آن‌ها بهره ببرید.

جایی که هستید متعلق به شماست!

اگر حرفه‌ی شما حرفه‌ای است که در جامعه به عنوان حرفه‌ی مردانه شناخته می‌شود، تمام این عقاید را دور بریزید و این حس را از خود دور کنید که به آن جایگاه تعلق ندارید! همواره به کاری که می‌کنید و جایگاهی که در آن هستید اعتماد داشته باشید. «تخصص، زن و مرد نمی‌شناسد!»

حرف و عمل‌تان را یکی کنید

اگر چه فضای آنلاین، تریبون فوق العاده‌ای برای پرسونال برند شما محسوب می‌شود، اما در واقع «آن چه که به آن باور دارید و عمل می‌کنید» برند واقعی شماست. پس سعی کنید چیزی که از خودتان در فضای مجازی ارائه می دهید با چیزی که هستید متفاوت نباشد.

در ادامه بخوانید  پیشرفت در کسب و کار با طراحی سایت

Leave a Reply

})