was successfully added to your cart.

سبد خرید

سه استراتژی برتر برای فروش بهتر محصولات دیجیتال

online sales-فروش آنلاین

فروش محصولات دیجیتالی و شروع کردن آموزش آنلاین ، هیچوقت به این آسانی در دنیای آنلاین امروزی نبوده و براساس عرضه در بازار و تحقیقات، تخمین زده می شود ، صنعت  آموزش آنلاین تا سال 2025 به یک صنعت ۳۲۵ میلیارد دلاری تبدیل شود ، زیرا افراد بیشتری تمایل دارند از این آموزش استفاده کنند .

این کار نه تنها باعث می شود که شما از اقتصاد خود راضی باشید و بتوانید به سرعت  محصولات خود را بفروشید ، بلکه  می توانید هم از جهت مشتری و هم از جهت کسب و کار احساس مستقل بودن بکنید.

مشتری ها امروزه بیشتر دوست دارند تا محصولات دیجیتالی را بخرند ، برای مثال کتاب ها الکترونیکی ،  کتاب های صوتی ، آموزش های آنلاین ،  ویدئو ، طراحی ،  آهنگ ، ورکشاپ ، برنامه ریزی و الگو همچنین در آنجا صدها انتخاب برای محصول وجود دارد که میتوانید از بین آنها آن چیزی که مناسب شما است را بخرید.

در اینجا سه  استراتژی  بازاریابی  وجود دارد ، که به  شما کمک می کند تا بتوانید به نحو احسن محصولات خود را بفروشید.

به این نکته توجه کنید که ترتیب این سه نکته اتفاقی است :

1- نشست آنلاین

رویدادهای آنلاین و نشست های آنلاین طی چند ماه گذشته به عنوان یک کانال بازار یابی بسیار محبوب و پرطرفدار شده و بیشتر کسب و کارها می خواهند تا نشست خود را به صورت آنلاین برگزار کنند ، زیرا احساس می کنند این کار به نفع کسب و کار آنها است.

نشستهای  سنتی  معمولاً بین ۱ تا ۱۰ روز طول می کشند تا اجرا شوند و  شرکت کنندگان  می توانند   مصاحبه‌های متخصصین را در زمان کوتاهی نگاه کنند ، و فرصتی برای تجزیه و تحلیل گفته های آنها وجود ندارد ولی نشست آنلاین بسیار با ارزش است و گویندگان زیادی در آنجا روزانه سخنرانی می کنند که مخاطبین زیادی می توانند از آنها استفاده کنند و هر موقع که بخواهند می توانند محتوای آنها را تحلیل کنند.

در نتیجه صاحب کسب و کار می توانند یک یا چند محصول را به بینندگان ارائه می کنند تا همه بتوانند از آن استفاده کنند و در مورد اینن محصول ، اطلاعات کسب کنند ، همچنین صاحبان کسب و کار ، در مورد محصولات خود ویدئویی ضبط می کنند و در شبکه های اجتماعی قرار می دهند  تا مخاطبین هر موقع که بخواهند می توانند آن ویدئو ها را ببینند.

شما میتوانید روی هر موضوعی که می خواهید نشست آنلاین برگزار کنید و احتیاجی نیست که حتماً  روی موضوعی که می خواهید صحبت کنید  تخصص داشته باشید .  اگر شما یا گوینده شما ، محصولات دیجیتال دیگری مانند دوره آنلاین یا کتاب الکترونیکی دارد که حس می کنید فروش شما را بالا می برد ، می توانید استفاده کنید زیرا شانس شما را برای فروش بیشتر افزایش می دهد و مزیت مهمی که دارد این است که برای شما هزینه زیادی در بر نخواهد داشت.

2- چالش های آنلاین

منظور از چالش های آنلاین این است که شما به مخاطب خود مورد خاصی را در طی 5 روز یاد می دهید و هر روز یک قدم جدید یاد می دهید و مخاطب خود را به سفری طولانی وارد می کنید

همچنین  چالش های آنلاین به طور فزاینده ای در میان بازاریاب های آنلاین پرطرفدار شده و باعث شده به نتایج سریعی برسند ، یکی از چالش‌های آنلاین شامل ویدیو ضبط کردن است که مخاطب می‌تواند آن را ببیند و از آن استفاده کند ، طبق قسمت مالی یاهو ، یک دقیقه ویدئو برابرِ 2 میلیون کلمه است ، در نتیجه دیدن شما در ویدئو  مخصوصا اگر به صورت زنده باشد  می تواند باعث شود شما با مخاطبین ارتباط برقرار کرده و اعتماد آنها را جلب کنید.

چالش به  شما کمک خواهد کرد تا طرح کلی برای دوره آنلاین بعدی یا طرح راه اندازی برای تبلیغات کتاب خود ایجاد کنید. این روش باعث می‌شود فروش شما بالا برود و به شما انگیزه می دهد تا به کار خود ادامه دهید.

چالش های موثرتر معمولاً بین ۳ تا ۵ روز طول میکشند ، زیرا یک چارچوب زمانی است که مردم بیشتر می‌توانند جذب کسب و کار شما شوند ، همچنین بیشتر بازاریابها چالش های کم درآمد را در فیس‌بوک شروع می‌کنند که باعث می شود فیسبوک برای اجرا و بازاریابی به یک چالش تبدیل شود.

3- سایت هایی که در آن می توانید عضو شوید و بسترهایی که به صورت آنلاین است و می توانید از آنها یاد بگیرید .

سایتهای عضو گیری و بسترهای آنلاین یاد گیری روش های غیر مستقیم دیگری هستند که می توانید محصولات دیجیتال خود را بفروشید . همچنین شما می توانید بستر یادگیری الکترونیکی خود را بسازید که باعث می شود بتوانید محصولات دیجیتال خود را بفروشید.

انواع مختلفی از سایتهای عضوگیری و دوره های آنلاینی هستند که شما می توانید آن را بسازید  و یا در آن عضو شوید ، برای نمونه

1- مدل قطره ای:

محتوا هر ماه اضافه میشود

2همه در یک گروه :

اعضا بلافاصله به همه چیز دسترسی دارند.-

3- عضویت آنلاین :

در این روش ، اعضا به انجمن های خصوصی و گروههای آنلاین دسترسی دارند.

Leave a Reply