was successfully added to your cart.

سبد خرید

سمت و سو دیجیتال مارکتینگ

سمت و سو دیجیتال مارکتینگ

سمت و سو دیجیتال مارکتینگ و اهمیت ندارد که صنعت شما چیست ، چه محصولات و خدماتی را ارائه می دهید ، نمی توان روند دیجیتال مارکتینگ را نادیده گرفت، در گذشته کسب و کار دیدگاه متفاوتی نسبت به کسب وکار اینترنتی داشتند و وجود یک وب سایت کفایت می کرد اما امروزه ، چشم انداز دیجیتال به سرعت در حال پیشرفت است که حفظ و توسعه آن  کار دشواری شده است.

و شما نمی توانید شرکت های موفقی پیدا کنید که از رسانه اجتماعی آنلاین استفاده نمی کنند.امروز  ابزارها و تکنولوژی های جدیدی  آمده تا  کارفرمایان سازمان های خود را درصدر نگه دارند. دیجیتال مارکتینگ در حال توسعه است و شما باید خود را با آن سازگار کنید و گرنه عقب می مانید.

1- اینستاگرام با مخاطبین جدید خود در حال پیشرفت است:

اینستاگرام با یک میلیون کاربر خود در حال پیشرفت است،این به این معناست که اینستاگرام یکی از رسانه های اجتماعی در حال پیشرفت است و شاید هم مهمترین رسانه اجتماعی با کاربران جوان خود مخصوصا افراد زیر 30 سال باشد .

یکی از مشکلات مهمی که بازاریابان باید به خاطر داشته باشند این است که اینستاگرام اخیرا تصمیم گرفته تا بخش لایک کردن پست ها را پاک کند. خیلی از بازاریابان موثر، به این حرکت اینستاگرام واکنش نشان دادند و با این حرکت مخالفت کردند. در نتیجه  شرکت ها باید امسال این تاثیر را در نظر بگیرند، هر چند ممکن است باعث شود کیفیت محتوا خوب شود، اما ممکن است کاربران زیادی هم از اینستاگرام دور شوند.

2- ویدئو نقش به سزایی دارد. 

اگر در کسب و کار شما از ویدئو استفاده نمی شود، باید امسال این کار را انجام دهید، محتوای متنی نمی تواند با قدرت ویدئو رقابت کند، مخصوصا زمانی که سعی می کند تا محصولات و خدمات خود را آنلاین بفروشد.

در سایت mobile-mad world ، مردم بیشتر از قبل ویدئو تماشا می کنند، و آنها را که در مورد هر چیزی است به اشتراک می گدارند. در مورد برندها و مواردی که سایت پیشنهاد می کند، را یاد می گیرند و همچنین 52%مشتری ها باور دارند با تماشا کردن ویدئو محصول مورد نظر خود ، می توانند  در مورد خرید محصول ،راحت تر تصمیم بگیرند.

در نتیجه بازاریابی ویدئویی جذب بالایی دارد، مخصوصا زمانی که به صورت لایو است. لایو روش قدرتمندی از کسب و کار دیجیتال است،  زیرا داشتن یک لایو تاثیر گذار همراه با نظرات نقش به سزایی در جذب مخاطبین دارد.

3– هنوز محتوا خوب اهمیت دارد.

محتوا یک فسمت ضروری دیجیتال مارکتینگ است، کیفیت همیشه مهم است. اما الان تاکید بر روی متن و هدف گذاری است. گوگل در متوجه شدن محتوا آنلاین در حال پیشرفت است، و در نتیجه بازاریاب ها با دقت تر در مورد بازار هدف و محتوای خوب فکر می کنند.

قسمت advice  که در گوگل قرار دارد می گوید به جای دنبال کردن آخرین روند سئو ، مهمتر مطمئن شدن از سرعت بالای سایت ، لینک های مفید و خوانایی خوب متن است.

گفته می شود، گوگل باهوش تر شده و به محتوای عمیق، دقیق  که با هدف کاربر سازگار باشد، آن را ترجیح می دهد. شرکتها این موضوع را باید در نظر داشته باشند تا  محتوای بهتری ارائه دهند.

4- ایمیل شخصی تر می شود:

ایمیل ادامه پیدا می کند تا به یک کانال ارتباطی اصلی با میلیون ها کاربر برای اهداف علمی، قانونی، صنعتی، بازرگانی و شخصی تبدیل شود.

هنگامی که ایمیل خود را به سمت خاصی سوق می دهید، که کاربر به دنبال محصول خاصی است و سپس با تبلیغی در ایمیل شخصی آن را پیگیری می کنید، می تواند موثر باشد. ایمیل باعث انگیزه می شود، مخصوصا زمانی که با تکنیکهای بازاریابی شما ترکیب می شود.

5- رباط پاسخ دهی((chat bots خدمات مشتری را تفویت حواهد کرد.

رباط های پاسخ دهی نرم افزار هوش مصنوعی هستند که با کاربران ارتباط برقرار می کنند، و آنها را به اهدافشان می رسانند. این رباطها به صورت طبیعی با افراد تعامل دارند که بیشتر براساس پنجره های گفتگو است، اما ارتباط شفاهی هم امکان پذیر است.

در سال 2018و2019 ، این رباط ها نقش به سزایی در فیسبوک داشتند و رباطها به کاربران اجازه می دهند تا شخصی تر شوند و روی ارتباط ها بدون محدودیت منابع انسانی تمرکز می کنند.

80% مشاغل متقاعد شدند که از رباط سخنگو استفاده کنند. اگر شما فواید این کار را متوجه شوید، آن را بهتر درک می کنید:

  • 24 ساعته خدمت رسانی می کند
  • به مشتری ها جواب فوری می دهد.
  • در تعطیلات،به استراحت نمی رود.

جستجوگر تیدیو(Tidio) امسال به این نتیجه رسید  که 43% مشتری ها ترجیح می دهند تا به صورت آنلاین همراه با این رباط پیغام دهند در نتیجه  کسب و کارها و مشتری های همراه  این رباط ، مظمئنا کسب و کار دیجیتال امسال  به سرعت  پیشرفت خواهد کرد.

6- تعامل صوتی در حال پیشرفت است:

در نتیجه سیری (رباط سخنگو شرکت اپل) ، گوگل و بسیاری از دستگاههای هوشمند ، باعث پیشرفت تعامل کلامی با دستگاه ها شده اند، دلیل اصلی این است که افراد دوست دارند صحبت کنند و ترجیح می دهند اینگونه جستجو کنند، محصولی را بخرند و موارد جدیدی را کشف کنند.

با این وجود این نوع ارتباط با چالش هایی نیز رو به رو است.برای مثال نحوه گفتن روی جستجو می تواند تاثیر بگذارد و کلمات باید به خوبی گفته شوند زیرا اگر اشتباه گفته شود، ممکن است نتایج مورد نظر را ندهد. هنگامی که شخصی متنی جستجو می کند، نتیجه یک صفحه خواهد بود ولی زمانی که جستجو با کلام است و وسیله به صورت شفاهی پاسخ می دهد، ممکن است چند گزینه را انتخاب کند و سرانجام یک انتخاب را انجام دهد.

بازاریاب هایی که از این روش استفاده می کنند باید به خاطر داشته باشند تا با ادای درست کلمات آن را انجام دهند و از کلمات کلیدی استفاده کنند که مردم بیشتر آن ها را می گویند. انجام دادن این کار به شما کمک می کند تا جایگاه  خود را در گوگل به دست آورید.

در نتیجه همانطور که متوجه شدید دنیای بازاریابی دیجیتال در حال پیشرفت است و در سال 2020 براساس فیلم و هوش مصنوعی و ارتباطات صوتی خواهد بود. در نتیجه نباید شغلی را متوقف کرد زیرا کاربران با روش های جدید ارتباط برقرار می کنند و برای خرید محصول بیشتر ترغیب می شوند ، در نتیجه کار بازاریاب ها راحت تر می شود.

Leave a Reply