was successfully added to your cart.

سبد خرید

سئو هم محتوا و هم لینک است، ما سئو را خیلی پیچیده کرده ایم؟

برای موفقیت شما به محتوا و لینکهای مرتبط احتیاج دارید، بیشتر سئوهای با تجربه تستهای زیادی انجام داده اند تا بک لینکها را با رتبه های بالاتر ارتباط دهند. گوگل هم از محتوای عالی حمایت کرده، محتوا و لینک دو تا از سه فاکتور مهم در جستجو هستند که در سئو نقش مهمی دارند.

محتوای خوب بسازید:

همه چیز در سئو با محتوا شروع و تمام می شود. چه به صورت پست، اینفوگرافیک ، ویدئو ،ابزار ارتباطی یا هر چیز دیگری باشد. محتوا بازدیدکنندگان را جذب می کند، با برند شما ارتباطات مثبتی می سازد، همچنین به موتورهای جستجو کمک می کند تا متوجه شوند وبسایت شما در مورد چیست و چگونه باید به صفحات شما با نتایج جستجو خود رتبه بدهند.

اگر همه چیز در سئو با محتوا شروع و تمام شود، پس هر چیزی در محتوا با keyword research شروع می شود.

در سال ۲۰۱۸ ، به وجود آمدن محتوا براساس موقعیتهای keyword بوده.

با  keyword research شروع کنید

کلمات و عبارات کلیدی را پیدا کنید که به بیزینس شما اطلاعات مرتبط می دهد.

لینک ها:

قسمت دیگر این پیچیدگی سئو،  لینک ها هستند، در حالی که ابزارها و مراحلی وجود دارند که می توانند اثربخشی را افزایش دهند. شما می توانید شانس های خود را برای موفقیت با لینک بهبود ببخشید اگر مشخص کنید کدام صفحات ارزش لینک دارند و آنها را برای لینک ارتقا دهید.

لینک ها باید خصوصیاتی داشته باشند:

۱-سودمند باشند:قدم به قدم راهنمایی کنند، جمعی از منابع باشند.

۲-منحصر به فرد باشند: در مورد موضوع اخبار جدید بدهند و باید  ابزار ارتباطی باشند

علاوه بر این ویژگی ها, شما نیاز دارید تا اندازه مخاطبین لینک خود را محسوب کنید، به converting pages سخت می شود لینک داد زیرا مخاطبین کمی دارند. به مخاطبین بزرگی که دنبال اطلاعات هستند خدمت کنید ، اگر محتوای شما قوی باشد می توانید با دستیابی به سایتهای مربوطه لینک کسب کنید.

بیشتر صفحات شما که لینک دارند ، همیشه صفحاتی نیستند که به خوبی در جستجو به وبسایت شما رتبه بدهند، و مخاطبین زیادی یعنی رقابت بیشتر.

حالا قبل از اینکه لینک و محتوا را با هم قرار دهیم و سئو را انجام دهیم باید در مورد این موضوع فکر کنید: ” در مورد سئو فنی و on page چطور؟”

این دو نقش بسیار مهمی را بازی می کنند و اشتباه در این دو می تواند موفقیت محتوای شما را به خطر بیندازد. اگر  سایت شما نتواند در گوگل باشد، نمی توانید در نتایج جستجو او نشان داده شوید. در سایت moz منابعی وجود دارد که باعث می شود محتوا خوبی از لحاظ فنی داشته باشید:

اگر می خواهید در جستجو موفق باشید احتیاج دارید:

۱-  کلمات کلیدی خود را جستجو کنید:

قبل از اینکه به خلق محتوا فکر کنید، و یا صفحات خود را به روزرسانی کنید مطمئن شوید زمانی را گذاشتید تا کلمات کلیدی خود را جستجو کنید و رتبه بندی های کنونی خود بهتر متوجه شوید

۲-محتوای استراتژیک داشته باشید که بتوانید به اهداف جستجو خود برسید

علاوه بر فهمیدن رتبه های کنونی، شما نیاز دارید تا موقعیت های کلمه کلیدی را مشخص کنید و با استفاده از ابزارها می توانید موقعیتها را مشخص کنید

۳- موقعیتهای keyword را تحلیل و گسترش دهید:

از تحلیل کلمه کلیدی استفاده کنید زیرا می توانید محتوایی بسازید که به جذب لینکها کمک می کند.

۴- صفحات خود را برای لینکهای مربوطه ارتقادهید:

هزاران صفحه جدید هر روز به وجود می آیند و بدون ارتقا مناسب حتی بهترین صفحات ممکن است از بین بروند.بنابراین از لینکهای مربوطه استفاده کنید.

 

 

 

 

Leave a Reply