was successfully added to your cart.

سبد خرید

روش هایی برای بدست آوردن ترافیک اورگانیک ، بدون رتبه بندی وبسایت شما

1- وقتی کلمات کلیدی بسیار رقابتی هستند

سعی می کنیم تا به یک وبسایت بدون هیچ اعتباری برای کلمات کلیدی رقابتی بیشتر رتبه بدهیم. این کلمات کلیدی رقابتی هستند زیرا با ارزش هستند بنابراین ما نمی توانیم از آنها دست برداریم،  در اینجا کارهایی وجود دارد که برای این نوع کلمات کلیدی می توان انجام داد:

A- اسپانسر برای محتوا خود پیشنهاد دهید

“آدرنت” محصولی به نام “کربوسیل زدایی” برای کاربران پزشکی می فروشد ، چالش های زیادی برای فروش این محصول وجود دارد، بیشتر به خاطر اینکه بیماران معنی این کلمه را نمی دانند. بنابراین رتبه دادن به این کلمه کلیدی قدم مهم در مسیر مشتری است. در حالی که آدرنت باید محتوایی بسازد که سالها برای رتبه بندی طول می کشد وقتی شما سعی می کنید تا بیزینس بسازید کافی نیست. ما تصمیم گرفتیم به سایتهای معتبری دسترسی پیدا کنیم که به پسنهای خود کمک می کنند . در این مورد به خوبی کار می کند اگر در موارد دیگر کار نکرد ، انتخاب دیگری هست.

B- پست مهمان در سایت های آنها

منتشر کردن سایت های قدرتمند به سرعت ، هدف شما را گسترش می دهد و اعتبار را برای برند شما به وجود می آورد. مهمتر اینکه به شما قدرت رتبه بندی برای کلمات کلیدی رقابتی می دهد. حتی با سایت دارای اعتبار مشکل است تا به سایت شما برای جستجو سئو رتبه داده شود. وقتی ما می دانیم  باید برای مشتری کلمات کلیدی داده شده قابل رویت باشد ولی serpها بودجه بندی نمی شوند، آژانس ما پست مهمان را برای استراتژی های محتوا مشتری می سازد. این تدبیر موثری است که می تواند به نتایج بزرگ برسد.

2- وقتی شما می توانید از کلمات کلیدی به نفع خود استفاده کنید: 

وقتی شما در حال رقابت برای دیدن SERP ها با برند بزرگ هستید، سئو در نبرد است.اگر در این موقعیت بودید می توانید از راه حل های زیر استفاده کنید:

a- چگونه علیه “هاب اسپات ” رقابت کنیم؟

هاب اسپات در اینترنت بزرگ است، آنها به serpها تسلط دارند . و افراد زیادی در جستجوی هاب اسپات در گوگل هستند  می تواند معایبی داشته باشند اگر شما رقیب هستید نمی توانید این کلمات کلیدی را از دست دهید. لیستیکل(listicle) برای این کلمات کلیدی دامنه دار شده اند. زمانی که آنها بهترین نوع نتیجه را برای محقق خود فراهم می کند.

برای تعداد زیادی کلمات کلیدی با ارزش رتبه بندی بالایی دارد. به عنوان رقابت کننده ، شما می خواهید ببینید اگر می توانید در این پست باشید، برای خودمان می توانیم فرصت اورگانیکی را به وجود آوریم اما موفقیت کمی خواهد داشت زیرا نویسنده باید احساس انگیزه کند تا شما را به مقاله اضافه کند. باید شامل ارزشی شود که می تواند آنها را وادار به عملکردی کند.

چند تاکتیک:

  • پروفایل اجتماعی نویسنده را پیدا کنید و آنها را اضافه کنید. سپس share  کنید و محتوای آنها را لایک کنید تا تا بهبود ببخشد.
  • پیشنهاد کنید تا مقاله ای را با پروفایل های اجتماعی خود یا لیست ایمیل share کنید اگر آنها شما را محسوب کرده اند.
  • پیشنهاد کنید تا قسمتی برای مشارکت بنویسید، تا در زمان صرفه جویی کنید.

در حالی که میزان موفقیت عالی نیست، نتیجه نهایی با ارزش است.

b-از store مزیت ببرید

“تیوانا” یک صادر کننده چایی با میلیون ها طرفدار است‌. starbuckها تصمیم گرفتند آن را ببندند. با خبر بسته شدن تیوانا ، طرفدار این برند دنبال جایگزین های تیوانا است تا شرکت جدیدی پیدا کند تا از آنجا چایی همانند آن بخرد.

“تیمی” یک برند چایی کوچک است که تعداد زیادی skuخیلی شبیه تیوانا می فروشد.

ما دو کار می توانیم انجام دهیم:

۱-سعی کنید به صفحه ای روی “تیمی”  رتبه دهید.

۲- آن را در  سلطه وبسایت   در roundup قرار دهید.

بیشتر سئو کارها مورد اول را انجام می دهند.

3- وقتی می خواهید به کلمات کلیدی” بهترین” رتبه بدهید:

وقتی کسی از کلمات کلیدی” بهترین”  استفاده می کند ، serpها به ما می گویند جستجوگر  نمی خواهد وب سایت بدنسازی  را ببیند بلکه می خواهد بهترین آنها را ببیند.

serpها زیر نظر مقالات منابع رسانه ای هستند و بهترین نتیجه را به جستجوگر می دهند

بنابراین برای این کار شما می توانید از تاکتیکهای زیر استفاده کنید:

a- به دنبال جستجوگرانی باشید که به دنبال  کلمات کلیدی “بهترین” هستند

فرض کنید شما برای مدت طولانی به میامی آمده اید.

شما به دنبال بهترین کافی شاپ ها در میامی هستید . اگر شما مالک کافی شاپی در میامی باشید، کلمه کلیدی مشکل برای رتبه دادن است، SERPها علیه شما می شوند.

تلاش در جمع کردن وبسایت در serpها هدر دادن منابع است، در عوض باید روی تیترهایی مانند بهترین ها در میامی تمرکز کرد.

باید مقاله هایی پیدا کرد که مثلا در مورد وعده های غذایی ، تخفیف، و غیره می نویسند.

این روش بسیار کمک می کند.

b-اگر شما شرکت آموزشی دارید

مثلا شما برای شرکت آنلاینی کار می کنید که به روند خدماتی آژانس ها  کمک می کند. در آنجا بودن سخت نیست فقط باید متوجه شوید برای سایت شما چقدر با ارزش است.

باید از خود بپرسید آیا به ترافیک سایت من کمک می کند، آیا به محصول من تخفیف می دهد.

4- وقتی شما نیاز دارید تا ردپای محلی خود را گسترش دهید:

در اینجا کلمات کلیدی تفکیک می شوند، ما متوجه می شویم که هر کدام از این کلمات کلیدی متفاوت هستند و ممکن است رتبه دادن به آن مشکل باشد.

در نتیجه می توانیم از امکانات دیگر استفاده کنیم مثلا امکان yelp که به شما اجازه می دهد تا تیترهای خود را ویرایش کنید و در وبسایت خود قرار دهید. همچنین سئو on- page  را برای این امکانات قرار می دهیم.

5- وقتی شما احتیاج دارید تا فروش های تجارت الکترونیکی خود را بهبود ببخشید: 

Serpها برای storeهای تجارت الکترونیکی رقابتی است، نه تنها با برندهای زنجیره ای رقابت می کند، بلکه سایتهایی مانند آمازون.

فروختن در آمازون کار راحتی نیست، هزاران قانون وجود دارد، ولی این قوانین باعث برندهای بیشتری می شوند و اگر فروش اولیه شما کم بود می توانید از آمازون برای خرید مشتری اسفاده کنید و کار خود را بهینه کنید.

برای شرکت تجاری الکترونیکی کوچک چگونه آن را انجام دادیم

  • روغن  Radha beauty :

این شرکت روغن های طبیعی برای پوست، مو و سلامتی درست می کند. جستجو کلمه کلیدی ما پیدا کرد که آمازون به بیشتر کلمات کلیدی آنها تسلط دارد. با جستجوی نتایج لیست آمازون برای فروشنده ای  اینگونه بود:

نتیجه اول: 27.3%

نتیجه دوم: 40.9%

نتیجه سوم: 35.9%

خوشبختانه این فروشنده به تازگی در آمازون در حال فروش بوده، متاسفانه آنها بودجه محدود داشتند. این داده به ما قدرتی داد تا با فروشنده مان در آن زمان صحبت کنیم.

ما تلاش کردیم تا لیست آمازون آنها را بهبود ببخشیم انگار ما یک فروشگاه تجاری الکترونیکی هستیم:

در مورد تیترهتی محصول آمازون ، در مورد لینک ساختن برای آمازون صحبت کردیم ، نتیج مثبت پیش رفت.

اگر شما یک برند تجاری الکترونیکی جدید هستید، آمازون به شما فرصت می دهد تا کارهای بزرگی در گوگل انجام دهید.

6- وقتی نتایج جستجو به دنبال ویدئو هستند.

وب سایت Predator nutrition یک سایت تجاری الکترونیکی است که مکمل های سلامتی و ورزشی می فروشد. آنها محصولات مخصوص خود را دارند، اما به عنوان معامله گر برندهای دیگر هم هستند.

در حالی که برای آنها جستجو کلمات کلیدی انجام می شود، حجمی از تحقیق پیدا کردیم که مردم دنبال محصولی بودند که آنها فروختند. Serp به طور آسکار نشان می دهد که محققان ترجیح می دهند تا ویدئوهایی را برای تحقیقات ببینند‌

دو راه وجود دارد که می توانید این جستجوها را انجام دهید:

۱- ویدئوهایی برای یوتیوب برای reviewمحصول خلق کنید

۲- تاثیر گذار پیدا کنید تا محصولات را برای شما مرور کند.

مورد دوم بهتر است نه می توانید محتوا بیشتری به SERP ها بدهید بلکه محصولات خود را برای هدف مخاطبین قرار می دهید.

 

Leave a Reply