ترفندهای لینکدین برای جذب مخاطب بیشتر ، اغلب آخرین تجربه کاری شما در پروفابل شما نمایش داده خواهد شد، اما زمانی که به دنبال کاری می گردید باید فرمت خواسته شده را رعایت کنید ، و بیشتر اطلاعات خود را کپی و پیست می کنید اما این کار باعث می شود شکل پروفایل شما بهم بخورد. در عوض شما باید رزومه خود را تایپ کنید و سعی کنید زیبا باشد و غلط گرامری و تلفظی نیز نداشته باشد.
یکی از ترفندهای کوچک و شناخته شده در لینکدین این توانایی است که تا سه بار می شود جستجو خود را ذخیره کرد ، اما این را در نظر داشته باشید حتما نباید از اول جستجوهای خود را ذخیره کنید می توانید جستجوهای مهم را ذخیره کنید، این یک نوع ابزار عالی است اگر شما به دنبال کارمندان بالقوه میگردید و می خواهید با آنها تعامل داشته باشید. برای ذخیره کردن جستجو در لینکدین ،روی کلمه “ذخیره کردن جستجو”در قسمت بالا سمت راست کلیک کنید.
پیدا کردن مخاطبین جدید در لینکدین می تواند کار مشکلی باشد و شما اغلب فراموش خواهید کرد که می خواستید آنها را به لیست خود اضافه کنید اما این کار را انجام ندادید.بنابراین یکی از بهترین روش ها استفاده از ایمیل مخصوصا Gmailاست، و یکی از مزایای آن این است که اگر شخصی به شما ایمیل داد و پروفایل لینکدین نداشت ، می توانید از طریق ایمیل او را به عضویت در لینکدین دعوت کنید.
سال ۲۰۱۸ لینکدین ، ویژگی جدید خود را به نام هشتگ معرفی کرده ، که بسیار به کسب و کار کمک کرده ، ممکن است بپرسید چگونه ؟ در ادامه این مقاله شما یاد می گیرید که چگونه از آنها به طور مؤثر در لینکدین استفاده کنید تا مشترهای بیشتری جذب شوند.
ابتدا شما باید به این نکته توجه کنید که از کدام هشتگها برای کسب و کار خود استفاده کنید ، لیستی ار 100 هشتگ برتر وجود دارد اما ممکن است این هشتگ ها به شرکت شما کمکی نکند، پیدا کردن مناسب ترین هشتگ ممکن است در ابتدا سخت باشد ولی واقعا آسان است، ممکن است در توییتر و اینستاگرام نیز هشتگ بگذارید، می توانید از آنها در لینکدین نیز استفاده کنید، اگر روی هر هشتگ کلیک کنید به شما اجازه خواهد داد تا تعداد فالوورها را برای هر هشتگ مشاهده کنید، اما به نوع و اندازه شرکت نیز بستگی دارد. اینگونه شما هشتگهای مناسبی برای کسب و کار خود پیدا می کنید زیرا افراد به درستی شما را پیدا میکنند معمولا هشتگها برای محتواهای مشابه ، یکسان هستند ، دنبال کردن هشتگ ها در لینکدین یک راه عالی برای کشف محتواهای خوب و موضوعات قابل بحث در لینکدین است.
اگر سمت چپ قسمت home را نگاه کنید در خلاصه پروفایل لینکدین شما ، مربعی را خواهید دید که اینگونه در آن نوشته ، (resent, group, وهشتگهای فالو شده.
این نکته را در نظر داشته باشید که هشتگها باید به شما و شرکت شما مرتبط باشد، به شما گفته شد که چگونه از هشتگها استفاده کنید، کدام هشتگ را استفاده کنید و آنها را دنبال کنید، اما چرا؟زیرا به مخاطبین بزرگتر می رسید ، مخاطبین شبکه شما به شرکت ، محصول وخدمات شما علاقه دارند پس از رسیدن به مخاطب بزرگتر برای رشد کسب و کار مهم است.
بزرگتر شدن به این معنی است که افراد بیشتری می خواهند محتوا شما را ببیند و به صورت بالقوه می خواهند با شما در ارتباط باشند در نتیجه شبکه شما گسترش پیدا می کند.
جذب را به حداکثر برسانید، چرا شما از هشتگ استفاده نمی کنید؟ به شما جذب بالا می دهد شما باید از تمام روشها برای جذب بیشتر در شرکت خود استفاده کنیدبا اشتیاق ادامه دهید : به طور مداوم پست بگذارید و توقف نکنید ، پستهای خود را بررسی کنید و با مخاطبین تعامل داشته باشید.