was successfully added to your cart.

سبد خرید

بهترین شدن در دیجیتال مارکتینگ در سال 2020

digital marketing-دیجیتال مارکتینگ

بهترین شدن در دیجیتال مارکتینگ در سال 2020 ، با پیشرفت و تغییر در صنعت دیجیتال ، انتظار می رود بازاریابی دیجیتال جایگاه بزرگی در آینده داشته باشد ، ما روشهای جدید بازرگانی مانند بازاریابی آمازون و موتورهای جستجو بازاریابی را مشاهده می کنیم ، گوگل فرضیه جدیدی را مانند خرید آنلاین جهت راحتی کاربران قرار داده تا کاربران بیشتری جذب شوند.

همچنین طبق نظرسنجی انجام شده ، انتظار می رود رسانه های دیجیتال از 15% تا 24% و نیز استفاده از جستجوها به خصوص جستجو صوتی و استفاده از ویدئوها 38 درصد در همین سال (2020رشد داشته باشد.

ممکن است این سوال برای بازاریابها به وجود آید ، که چگونه امسال در دیجیتال مارکتینگ استثنایی باشیم؟

ادغام تکنولوژی و بازاریابی:

برای تجربه کاربری عالی آماده شوید:

برای سازمان ها مهم است تا بازاریابی خود را با تکنولوژی ادغام کنند. سازمانها همچنین به اهمیت تجربه کاربری و ارزش آن در کسب و کار پی برده اند. تکامل هوش مصنوعی نقش بزرگی در دیجیتال مارکتینگ بازی می کند تا تجربه کاربری را بالا ببرد.

اتوماسیون در بازاریابی : همه محتوای شخصی سازی شده  را ترجیح می دهند ، با داده هایی که بیش از پیش در دسترس هستند، بازاریابها باید به محتوا عالی و شخصی بپردازند . اتوماسیون بازاریابی تنها پیشرفت نخواهد کرد اما انتظار می رود زمانی که با تکنولوژی ادغام شود ، تغییر خوبی بکند.

سرمایه گذاری در AR,VR:

منظور از واقعیت مجازی یا VR این است که دید شما را تغییر دهد ، یک نمونه از این فناوری ها عینکهای سه بعدی است که شما به وسیله آن وارد دنیای مجازی می شوید ، اما آن تصاویر در دنیای واقعی وجود ندارد. مثلا شما این عینک را می زنید و وارد شهر شیراز می شوید در حالی که در شهر دیگری هستید.

و منظور از AR ، این فناوری به دنیای واقعی نزدیک تر است ، شما وسایل موجود را به حالت سه بعدی می بینید  به وسیله آن می توانید عکس و فیلم ها را سه بعدی ببینید.

کاربرد VR، AR در بازاریابی :

کاربرد AR,VR بازاریابها را ترغیب کرده تا استراتژی های بیشتری ارائه دهند تا به مشتری ها خدمات بهتری دهند، این امر موجب تحول عالی در مرحله جمع آوری اطلاعات توسط بازاریابها و سازمانهای تجاری خواهد شد و بازاریابها باید نوآوری های دیجیتال را برای بهبود تجربه آنلاین مصرف کنندگان به ارمغان بیاورند.

تبلیغات در فیسبوک :

فیسبوک در AR به سرعت سرمایه گذاری کرده  و انتظار دارد تا آینده  اینگونه باشد. سازمانها می توانند با مخاطب مورد هدف خود تعامل داشته باشند و ارائه محصول را براساس الگوهای خرید آنها انجام دهند. فیسبوک یک بستر جدید را به تبلیغ کنندگان داده تا محصولات خود را با تعامل بیشتر نمایش دهند زیرا با تبلیغات، فروشگاه آنلاین بهتر خواهد شد.

برای یک کسب و کار آنلاین، چالش اصلی تعیین تعداد بازدیدها از فروشگاه است. کاربرد دیجیتال مارکتینگ و سازمانهای کسب و کار باید در ابزار دیجیتال سرمایه گذاری شود تا اطلاعاتی را به درستی فراهم کند.

 بودجه جداگانه برای مکانهای بازاریابی:

آمازون نقش بزرگی را در دیجیتال مارکتینگ ایفا خواهد کرد: آمازون بسیار در دیجیتال مارکتینگ رشد کرده و در سه ماهه اول سال رشد سه رقمی داشته است ، کاربران زیادی از آمازون استفاده می کنند ، که این امر باعث شده آمازون پیشرفت کند و در دیجیتال مارکتینگ تغییری به وجود آورد.

بهینه سازی سئو آمازون:

آمازون اولین انتخاب برای 56% درصد مشتری ها است ، اگر بخواهند آنلاین خرید کنند و 51 درصد با آمازون بررسی می کنند اگر در حال خرید از هر بستر دیگری باشند. این جستجو، با 15 درصد تا َآخر 2020سال افزایش می یابد. از آمازون برای انتخاب کلمات کلیدی پرطرفدار نیز استفاده می شود.  مانند بهترین کتاب سال.

در فروشگاه گوگل عالی باشید:

در فضای دیجیتال مارکتینگ ، انتظار می رود تغییرات بزرگی در فروشگاه گوگل رخ دهد و به شما توصیه می شود تا در مورد فروشگاه گوگل آگاهی داشته باشید.همانطور که آمازون پیشنهاد کرده بیشتر تبلیغات مربوط به فروشگاه آنلاین خواهد بود و انتظار می رود سازمانهای تجاری فروشگاه خود را آنلاین کنند و از آن استفاده کنند.

با تغییرات اصلی سازگار باشید:

جستجوی صوتی:

وسایلی که ازهوش مصنوعی استفاده می کنند در حال افزایش هستند ، برای مثال سیری در گوشی های iOS، آلکسا، دستیار گوگل با استفاده از این محصولات ، افراد توانایی خواهند داشت تا محصولات سفارش بدهند. تعداد جستجوهای صوتی هر دقیقه افزایش می یابد و تغییر بزرگی به وجود می آورد.

چیرگی ویدئو:

30 ساعت متوسط زمانی است که صرف  دیدن تلویزیون یا محتوا ویدئویی می شود. امروزه دیدن ویدئو بسیار بالا رفته.این تجارت به شکل های ویدئویی در موبایل و تلویزیون دیده می شود.

در آمازون و نتفلیکس ، هات استار و وت و zee5 کانالهای ویدئویی وجود دارد. برای بازاریابهای دیجیتال، کاربرد تبلیغات در موبایل یا کانال براساس محتوا ویدئویی مهم است.

تبلیغات ویدئویی نسبت به تبلیغات با عکس در موبایل رشد به سزایی داشته و کاربران بیشتری جذب کرده.

با مشتری خود تعامل برقرار کنید :

 روی پیغام خصوصی تمرکز کنید:

برای تعامل برقرار کردن با مشتری ها می توانید از پیامرسان شخصی استفاده کنید زیرا با این کار با نظرات آنها آشنا می شوید و آنها نیز در مورد محصول و قیمت آن از شما می پرسند و اطلاعاتی کسب کنند، همچنین اپلیکیشن پیام رسان خصوصی راه حلی برای دیجیتال مارکتینگ است و ممکن است باعث شود دیجیتال مارکتینگ رشد پیدا کند.

حضور قوی در رسانه اجتماعی:

یکی از مطالعات نشان داده ، 63 % بازاریابها فکر می کنند که رسانه اجتماعی نسبت به وبسایتها قوی تر است تا برندی را به وجود آورد.

امروزه رسانه های اجتماعی بسیار پیشرفت کرده اند ، نظیر تلگرام ، اینستاگرام و لینکدین ، اما بیشتر افراد از اینستاگرام استفاده می کنند زیرا پرطرفدار است و افراد می توانند در آن پست و استوری بگذارند و کارهای خود را تبلیغ کنند.

Leave a Reply