بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا بسیار مهم است، به این دلیل که یک عامل سودآور و کاملا بر اساس استراتژی‌های خلاقانه هر وبسایت است که باید بر روی تولید محتوایی باارزش و باکیفیت تمرکز کند. برند شما در وبسایت‌تان نشان داده می‌شود و وبسایت شما همان محتوایی است که تولید می‌کنید. همچنین نگاه گوگل به شما بر اساس همین محتواست؛ اما بسیاری از برندها استراتژی محتوای بدی دارند. آنها تعداد زیادی پست و کلمات را منتشر می‌کنند اما چیزی که تولید می‌کنند باعث نمی‌شود خوانندگان به سمت آنها کشانده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *