was successfully added to your cart.

سبد خرید

الگوریتم جدید گوگل در سال 2020 برای سئو

الگوریتم

 

آیا ترافیک اینترنت شما در ماه گذشته به طور قابل ملاحظه ای تغییر کرده و شما علت آن را متوجه نمی شوید؟  الگوریتم جدید گوگل برای سئو در سپتامبر تغییرات جدیدی را در صفحه جستجو به وجود آورده ، که به دقت به محتوا، رتبه بندی با کیفیت آن می پردازد. اگر ترافیک شما کم شود، ممکن نیست دیگر در موتور جستجو دیده شوید. چرا چنین اتفاقی می افتد؟ جواب آسان است به علت وارد شدن به گوگل است. برای کسب و کارهای کوچک بی سابقه نیست که با گوگل زندگی کنند و با از بین رفتن آن از بین بروند. در بازاریابی های رقابتی ، یک شکاف بالاتر در نتایج جستجو می تواند عامل تعیین کننده باشد که آیا کلیک کردن ها و  درآمدها به جای رقیبتان به شما می رسد یا خیر؟

با تبلیغات در سرور های گوگل ، هزینه ای برای رتبه بندی به وجود می آید.

در صفحه اول نتایج حتی با شیوه های خوب سئو به تدریج کم و کمتر می شود، سالها پیش جستجو گوگل به صفحه ای 10 لینک منجر می شد یعنی هر صفحه 10 لینک اورگانیک را نشان می دهد.

آن روزها گذشته اند. مثلا در گوگل “غذای موش ” را جستجو کنید ، موتور جستجو یا SERP عموما تبلیغ هستند و فقط یک نتیجه جستجوی ارگانیک را نشان می داد.

97% از جستجو ما در داده ها لینک ندارند. فقط سه درصد این کار را انجام می دهند و لینک دارند. کاربران موتورهای جستجو اغلب از تبلیغات عبور کرده و به نتایج آلی دست می یابند. اگر می خواهید مطمئن شوید که در SERPهای مربوطه ظاهر شده اید، آماده باشید که باید هزینه ای را بپردازید و تبلیغ خود را اجرا کنید. به هر حال گوگل کسب و کار هم به حساب می آید.

جستجوی صوتی

جستجوی صوتی موقعیتی است که به کاربران اجازه می دهد تا در سایت جستجو کنند ، می توانید به جای تایپ کردن از این روش استفاده کنید . در تلفن همراه و دستکتاپ خود می توانید از جستجوی صوتی استفاده کنید. اما باید به این نکته توجه کنید که هنگام استفاده از جستجوی صوتی باید با صدایی رسا درخواست خود را اعلام کنید.

بعضی از محققان باور دارند که سال دیگر نیمی از جستجوهای ما به صورت آنلاین خواهد بود و 30 % از جست و جو وبسایتها به صورت صوتی خواهد بود و به معنی این است که دوباره به سئو فکر کنید، در مورد این موضوع فکر کنید که مشتری شما از سیری(رباط صوتی اپل) یا الکسا(رباط صوتی گوگل) چه چیزی می خواند.اینکه کجا هستند؟ رانندگی می کنند؟آشپزی می کنند؟ ورزش می کنند؟آنها چه می خواهند و چطور این را می گویند؟چگونه می توانید موقعیت خود را تغییر دهید تا در بالای موتور جستجو قرار بگیرید؟

محتوا عالی و با کیفیت را به عنوان الویت خود قرار دهید.

علی رغم تمام به روز رسانی ها، تمام راههای مرموز الگوریتم شناخته شده، یک استراتژِی به طور مداوم برای فرضیه ای وجود دارد. اینکه محتوا پادشاه است، در وبسایت خود از محتوای مربوطه استفاده کنید،اینگونه گوگل باهوش تر و تیزبین تر می شود. یک شبه نمی توانید گوگل محتوا با کیفیتی را توسعه دهید، این کار طول می کشد.ماهیت سئو برای یک کارفرمای متخصص تغییر یافته ، اما رتبه بندی ها هنوز هم مهم هستند و براساس معیارهای جدیدی که برای گوگل وجود دارد ممکن است به معنای کاهش ناگهانی تجارت باشد. بنابراین به بهینه سازی وبسایت خود اهمیت دهید و برای نتایج پول بپردازید و صبور باشید ، سال 2020 تغییرات جدیدی را به همراه خود دارد تا سئو بتواند تاثیر خود را بگذارد.یک تیم سئو کار خوب داشتن روی درآمد شما تاثیر می گذارد. پس دوباره استراتژی خود را آغاز کنید.

Leave a Reply