was successfully added to your cart.

تفاوت بک لینک خوب و بک لینک بد در سئو

بک لینک

گوگل سایت هایی که بک لینک های کم کیفیت یا اسپم دارند را جریمه میکند. در گذشته سئوکاران، قادرند بودند از موارد پرخطر به هنگام ایجاد بک لینک استفاده کنند. تکنیک هایی همچون ثبت مقاله و لیست دایرکتوریها توسط شرکت های سئو قبلا پیشنهاد می شد، زیرا واقعنا نتیجه بخش بود. با اینحال امروزه همه چیز تغییر کرده است و با معرفی بروزرسانی پنگوئن شرایط جدیدتری ایجاد شده است. در حال حاضر گوگل سایت هایی که از تکنیک های ایجاد بک لینک کیفیت پایین استفاده میکنند را جریمه میکند. در این مقاله قصد داریم انواع بک لینک ها را معرفی کنیم.
بک لینکهای طبیعی این بک لینک ها جزو مواردی اسنت که برای سئوکاران بسیار مقدس است. شما نمیتوانید این بک لینک ها را از کسی بخواهید، زیرا این موارد به صورت طبیعی توسط صاحبان سایر سایتها ارائه میشود. این بک لینک ها بسیار موثرتر از بک لینک هایی هستند که با فرد تماس گرفته می شود و لینکی درخواست می گردد. با اینحال، فرد مقابل باید دلیل قانع کننده ای برای لینک دادن به شما داشته باشند. شما نیز باید راهی را پیدا کنید تا بتوانید وبلاگ نویسان را برای اینکار تشویق نمایید. نمونه عالی در این زمینه، ایجاد محتوای منحصننر به فرد در سایت و سپس تماس با برخی از تاثیرگذاران کلیدی اسنت. انجام اینکار کمی دشوار است و میتواند زمانبر باشد. به همین خاطر است که چنین بک لینک هایی بسیار ارزشمند هستند. این گونه بک لینک ها از طرف گوگل جزو بک لینک های عالی در نظر گرفته میشود و نشان می دهد که در سایر زمان ها نیز متمایز خواهند بود.

در ادامه بخوانید  عملکرد خود را ارزیابی نمایید!

Leave a Reply

})