was successfully added to your cart.

ترکیب روش های بازاریابی

By آذر ۱۷, ۱۳۹۵بازاریابی, مطلب

ما بازاریابی را سراغ داریم که تنها با استفاده از چهار ترفند بازاریابی ماهیانه بیش از ۱٫۵ میلیون دلار به دست می آورد. او بازاریاب فروشگاه تخت خواب مام اند پاپ است. چهار ترفندی که او استفاده می کند عبارتند از :

۱- پیام های بازرگانی رادیویی مردم را به وبسایت و نمایشگاه او دعوت می کنند.

۲- وب سایت او به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ می دهد و آنها را به دیدن نمایشگاه هدایت می کند.

۳- فروشندگان آموزش دیده از ظرفیتی که توسط رادیو و وبسایت به وجود آماده است به خوبی بهره برداری می کنند.

۴- هدیه هایی از قبیل لحاف ، ملافه ، دو بالش و دو روبالشی باعث می شوند که مشتریان از این خرید برای دیگران هم تعریف کنند و اصطلاحا بازاریابی شفاهی (بازاریابی دهان به دهان) انجام دهند.

فکر می کنید ترکیب این ترفند های بازاریابی خیلی گران تمام می شود؟ باید بگوییم که نه ، خیلی گران تمام نمی شود ولی به شدت موثرند. بنابراین به عنوان یک بازاریاب چریک این باید هدف شما باشد : بازاریابی ای بازاریابی است خیلی پرهزینه نبوده و در عین حال خیلی موثر باشد.

این امر تقریبا آسنان به نظر می رسد ، اما ترکیب مناسب ترفند های بازاریابی به آسانی اتفاق نمی افتد. بازاریاب های چریک آموخته اند که آنچه را که از سهولت کار ( و راحتی خودشان ) قربانی می کنند ، در بدست آوردن سود جبران کنند.

در ادامه بخوانید  ۱۰ رمز موفقیت کارآفرینان از زبان بنیان گذار سایت آمازون
})